Det är annorlunda här i Melrose place

Det är roligt att skriva ner sina tankar för att senare läsa vad man själv har skrivit. Min mammas granne har skrivit dagbok sen 1964! Hennes dagböcker kommer nog gå i arv till hennes barn

Mina texter ska gå i arv till mina barn. Jag tror jag kommer få barn med en tjock dagisfröken från Hallunda som redan har 3 äckliga barn. Men tillsammans ska vi skaffa ett "kärleksbarn" som kommer bli den lyckliga arvingen till mina tankar.

 

Jag skrev en dikt idag:

 

Helt enkelt är det sällan

det är ofta något oväntat som kommer emellan

men viljan finns där stark som jordens fundament
den starkaste längtan som du nånsin kännt
det är drömmen om kärlek som håller oss vid liv
och nåt djupt och sentimentalt som rimmar på liv.

 

Många människor gillar att skriva dikter och texter men få av oss är bra på att uttrycka våra känslor. Många har en mall av hur dom VILL framstå medans andra bara skriver slumpmässigt och framstår som idioter eller hjältar.

Min tanke är att om Linda Skugge kan vara kolumnist så kan fan jag också vara det. Allt man behöver är en ful frisyr och en åsikt om allt. Men jag är ju kille och måste därför vara politiskt korrekt.

Vi alla hade varit bittra om vi var lika fula som Linda Skugge. Om urinvägsinfektion hade ett utseende så skulle det se ut som Linda Norrman Skugge. 

 

Många frågar sig vart Lindas dumhet kommer ifrån.. jag tror att jag har klurat ut den gåtan.

För några år sen så var Linda på charter i medelhavet och knullade runt som svenska tjejer gör när dom är utomlands. Hon fick så mycket klamydia att den kristalliserades. Väl hemma på arlanda så skulle dom röntga henne och hennes bagage för dom trodde att hon smugglade in cider. Doktorer tillkallades och Linda fick stå i röntgenljuset i 3 timmar. Detta resulterade i att hennes hjärna reagerade med röntgenstrålarna och klamydian och utveckade en sorts superaids i hjärngloben.

 

Bli inte förvånad om jag har rätt.

 

 


Kommentarer:
Postat av: matte osund

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAA........................ jag kan inte andas.............

2005-08-12 @ 00:25:36
Postat av: Vera

Hahaha så jävla bra, där slog du huvet på spiken mään! Frågan är bara vilken desperat jävel som ville ge Skugge klamydia...

2005-08-12 @ 00:49:13
Postat av: Ärtan

Sådär va?...

2005-08-12 @ 14:58:13
Postat av: Mathias

Jag tycker Linda Skugge är en toppentjej.

2005-08-12 @ 15:21:54
Postat av: matte osund

mmm och Margaret Thatcher är också en toppsnäcka eller?

2005-08-13 @ 00:46:03
Postat av: Mathias

Ja, med smör på!

2005-08-15 @ 20:40:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits