Jag kränker, alltså finns jag!

Jag vill lära mig att sjunga som Nate Dogg. Han sjunger sååå jävla bra 1:41 in i Dj Quiks låt black mercedes. Om man kunde sjunga som Nate så skulle man aldrig mer prata, bara sjunga.

Klockan är efter 22 och det är lördagkväll och jag sitter i bara kallingarna framför datorn och har precis kommit hem från jobbet. Snart ska jag runka och duscha och sen blir det sova och vila innan jag ska upp innan 7 och åka till jobbet igen.

Nu är det dags för att vara djup som fan:

Jag undrar vart jag kommer hamna efter döden. Kommer jag hamna i himlen eller helvetet?
Om gud är lika stel och trist som vissa vill göra gällande så kommer jag nog hamna i helvetet. Men jag tror att gud är en skön lirare. Om han inte ville att man skulle njuta av sprit, fitta och musik så hade han inte skapat dessa grejer.
Om jag hamnar i helvetet ska jag spöa satan varje dag tills han tröttnar på mig och skickar upp mig.

Vissa människor tror att dom är det mest perfekta verktyget i universum och vägrar tro på ett liv efter döden för att naturvetenskapen "tydligt" visar att det inte finns nån högre makt.
Men naturvetenskapen visar också tydligt att ingenting nånsin försvinner, allting är i ständig förändring men inget som någon människa någonsin kännt till har någonsin försvunnit.

Men Nej nej! Ateister VET att våra tankar och själar försvinner, för det säger naturvetenskapen.




Kommentarer:
Postat av: Mathias TH

Naturvetenskapen erkänner endast saker som går att bekräfta. Det är lite vad naturvetenskap går ut på. Eftersom naturvetenskapen i dagens läge inte kan förklara hur det kommer sig att universum existerar eller har uppkommit(utöver det faktum att universum högst troligen expanderade ur en singuläritet) lämnar det utrymme för spekulationer kring hurvida det faktiskt existerar en gud i någon form eller skepnad. Så det så ditt arroganta fisknylle!

2005-08-30 @ 14:36:14
Postat av: Adebisi

ZZZZZZZZZZZZZ.....

2005-08-30 @ 19:10:58
Postat av: Lucidor

TH: Jag dissar inte naturvetenskapen, jag dissar övertygade ateister.

2005-08-30 @ 19:24:45
Postat av: Anonym

Åhh sorry... slumrade till lite..
Men seriöst; sprit, fitta och musik är softa grejer. Bakfylla, veneriska vårtor på förhuden och Carola är däremot exempel på jävligt osofta grejer. Frågan är vad vi ska credda Gud för?

Min förhoppning är i.a.f. att gud är en gehomskön och snäll snubbe som tillåter lite dumheter så länge som man inte är en idiot.
Till skillnad från kristna människor alltså, som är typiskt läskiga lirare och fördömmande hycklare.

Förövrigt: Härliga k-TH!

2005-08-30 @ 19:32:05
Postat av: Adebisi

Föregående postat av mig

2005-08-30 @ 19:32:46
Postat av: Lucidor

Nutte: jag tror att gud har asmycket humor iom att vi har det.
Gud gillar nog också sprit och fitta tror jag och om han inte ville att vi skulle njuta av dessa grejer så hade han inte skapat dom så sköna.

2005-08-31 @ 21:04:09
Postat av: Adebisi

Hoppas att du med "vi" menar du och jag, och inte mänskligheten i stort. För mänskligheten har fan ingen humor.
Det märks extra tydligt när folk skrattar åt, typ, Özz Nujen (åt hans "skämt", märk väl, och inte åt honom som person vilket vore acceptabelt).

Jag hoppas dock att gud har humor, och inte är så sunkig som han framställs av de som anser sig föra hans talan (Usama, Runar osv.), fundamentalistiska jävla krossmongon.
Jag vill också tro på någon slags gud. Mest därför att jag har förlorat tron på mänskligheten.

Generellt sett så måste väl allting som glädjer oss utan att skada någon annan vara bra saker.
Därför tänker jag fortsätta att njuta av både sprit och fitta... eller ja, kanske inte fitta, men sprit lär det bli i.a.f.

2005-09-01 @ 00:40:38
Postat av: Ma(k)THias

Själv är jag nog agnostiker... Gud har skitmycket humor, det kan vi iallafall enas om. När ska vi dricka sprit igen?

2005-09-01 @ 13:10:29
Postat av: Lucidor

Th: När du bjuder på förfest i nya lyan såklart.

2005-09-01 @ 19:11:05
Postat av: fjanan

när carola knullar skriker hon ; - "Ta mig hårdare ditt svin"
slut citat

2005-09-01 @ 22:37:49
Postat av: Mathias Osund

Vad fint att ni har en djupsinnig teologisk diskussion även om ordet fitta förekommer upprepade gånger.
Det finns hopp om mänskligheten.
I mina ögon går förövrigt Nutte segrande ur diskussionen.. Big up yourself Nutt dogg!

2005-09-07 @ 22:31:10
Postat av: snubben

Någon har satt sig på trollkarlens hatt,

berätta hur kunde det hända?

Den är inte sig lik och är numera platt

allt på grund av en ända.

Vad lär vi av detta och hur ska det förhindras

att liknande olycka sker.

Ha vanan att alltid se vart du sitter så ska detta ej hända mer.

Och att ta för givet var gång man ska sitta

utgå från att där ej finns en hatt

är lika dumt som att pröjsa fullt pris trots att man erbjuds rabatt.

2010-02-14 @ 04:31:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits