KappAhl i vällingby

Det är i Vällingby som jag jobbar nuförtiden. På KappAhl för er som är dumma nog att läsa min blogg men lata nog att inte läsa rubriken. Ni vet vilka ni är .. fittnyllen.

 

Snart ska jag ta en dusch och kanske utveckla lite bulimi. Jag har aldrig haft nån sån där störning, det kanske är dags att testa det nu. Jag är ju trots allt 25 och har inte all tid i världen på mig.

 

Jag tror att jag är gravid, jag har inte haft mens på skitlänge.

 

Nä nu är det dags för en dusch och sen ska jag vila ien kvart innan jag ska åka iväg igen och jobba.

 

Kram på er alla trickasshoes och bitchmadeassniggaz

 

 

 


Kommentarer:
Postat av: Linda E

Fan oxå...jag är ett fittnylle....

2005-08-08 @ 22:48:30
Postat av: Det knullar o går

...fittnylle...? jag är bara snuvig och ibland blöder jag näsblod. Tycker för övrigt att du får anstränga dig mer om du ska behålla dina läsare...

2005-08-09 @ 08:13:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits