Lesbisk onani

Rolling Stones..... världens genom tiderna bästa band. Nu är det officiellt.

 

Jag börjar kanske bli friskare nu. Har en kopp te vid min sida och förbereder mig på sängen. Jag har precis tagit ett bad och är nyrakad och "fräsch".

 

Det är vettigt att sitta ensam en lördagkväll och planera vad man ska göra med sin lön som man kommer få. Jag har sjutusen räkningar att betala och skulder till en halv miljard människor så jag får vänta med att köpa en stadsjeep och designade underkläder tills år 3050.

 

Det horigaste man kan äga är en stadsjeep. vad tänker man på när man ska köpa en?

"Hmmm jag bor i en trång storstad som jag vill ta mig fram i, det bästa måste vara att köpa en stor och osmidig bögvagn som måste ha en lika stor yta som Mogadishu för att kunna parkeras."

 

Hur mycket droger måste man ha tagit för att falla in i den logiken? Om man tycker att en Jeep passar sig i stan så tycker man antagligen att kokain passar på barnkalas, och då ska man omyndigförklaras.

Man ska aldrig mer få ta ett eget beslut i hela sitt liv. Och när jeepägarna ska flyttas från matsalen till fängelsecellen så ska dom göra det med hjälp av käftsmällar. Bara för att få veta hur störande transportmedel kan vara.

 

En annan sak som stör mig är lesbiska tjejer som använder sig av dildos. Vad tänker DOM med? En lesbisk onanileksak borde ju egentligen vara två ihoptejpade fiskar.


Kommentarer:
Postat av: Maraja

Hörrö Onkel! Beatles är ju ändå bästa bandet genom tiderna, dock är Rolling Stones grymma...

2005-08-20 @ 23:32:30
Postat av: Mattias J

Vafan vilket omotiverat hat mot stadsjeepar, är det gamla svenska avundsjukan som är ute o luftar sig! Can´t stand my 28" rims va va va ;D

krya på dig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits