Lillasysters 18-årsdag

Idag fick ag en ny mobil och ett nytt nummer av jobbet. Det känns bra. Nokiakille är man igen nu.

Erika min lillasyster fyller 18 idag och fick en massa presenter nyss när jag var där och firade henne. Jag kommer faktiskt ihåg när hon inte ens kunde prata och när jag blev förvånad över att hon stod upp i köket hemma.

Tiden går fort och åldern gör mig mer vis, mer bitter och mer ful. 

Jag var vackrare förr om åren tycker jag. Nu får man hoppas att folk gillar en för ens mysiga och glada personlighet.  

Det är nåt med min lägenhet som får mig att känna viss lust att ta ett bad med en brödrost. Det skulle kosta mig antingen 0 kr (om jag dör) eller runt 1 miljon kr (om jag köper en trivsam lägenhet) att bli av med det problemet.

 

Grattis Erika! Din storebror är en läskig lirare men oroa dig inte, för du är smartare än honom!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits