Marjasin

Sigvard Marjasin var en humorist när han var i rampljuset. Klipp kvitton för fan! Gudrun gör samma sak.

Feministpartiet förlorar fler och fler kärringar för att kärringar inte kan hålla sams . Kärringar kan bara leka två och två annars blir det bråk.

Hört på bussen från två okända snubbar:
Stefan: -Kolla den där lilla tjejen sitter och gråter!
Johan: -Jamen så henne på käften då!


Dikt:
En dålig dikt är det enda jag förmår
när natten är sen och onykter
jag vill formulera mig vacker men när det inte går
så kommer jag med dåliga undanflykter
för formulering och fyndighet verkar te sig marigt
och då får man dra en oskyldig vals
men det bästa hade nog egentligen varit
om jag inte skrivit något alls

Kommentarer:
Postat av: Bacchus

Nu är herr Lindbom BARA ute efter att P.R.O.V.O.C.E.R.A. Jag känner dig som en varm och godhjärtad om än lite cynisk person.

2005-08-27 @ 03:19:47
Postat av: Bacchus

Inte som en kvinnohatande manschauvinist fast F.I verkar ju vara en bunt riktigt galna kärringar.

2005-08-27 @ 03:21:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits