Min båt i Hades

Ibland närman ska skriva nåt bittert och lustigt såkommer man inte på ett skit. Hur fan ska man kunna vara sexuellt frustrerad när man vet att man ska få knulla snart och hur kan man vara lack och pank när man får 2400 i skattepengar imorgon?

 

Jävla skitdag. är man hoppas att allt ska gååt helvete så gör det inte det. Man får aldrig vara nöjd.

 

Jag vill tacka er som kommenterar mina bloggar.Även ni som är anonyma och skriver en massa skit. En vacker dag kanske ni själva skriver nåt som jag kan kommentera. Och en vacker dag kanske det visar sig att Helge Fossmo var oskyldig.

 

Tänk om det skulle visa sig att man bara kunde komma till himlen genom att bli dödad av Helge. Då skulle folk TIGGA om att bli puttade i duschen och skjutna av Helge. Men Helge kommer vägra för att vi inte uppskattade det första gången.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

...såg inte jag dig på bögpride??? Lastbilen med homosexuella pessimister...?

2005-08-11 @ 09:11:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits