2 kebaber idag

Idag har jag ätit 2 kebaber. 1 till lunch på jobbet och 1 till middag i Kista galleria. Man kan säga att kebab är det som jag har ätit mest av idag utan att vara nervös över att det skulle vara en lögn. För det är sant.
Jag köpte en vinterjacka på mellandagsrean också och kom undan hyfsat billigt samt scartsladd och diverse annat rens till min nya dvd-spelare.
Jag var väldigt bortskämd i julas av min familj. Jag fick en micro och en dvd och en massa annat också. Konsumeringens gudar skrattade mätta och belåtna åt i-världens dumheter. Sen åt dom 2 kebaber var den dagen.

Klockan är fyra på natten
på väg bort från stimmet och skratten
någon måste lagt sprit i mitt vatten
och malt och humle och jäst tamejkatten
för huvudet snurrar och spinner
det känns som om jag sniffat thinner
bussen går snart hoppas jag hinner
andfådd i slussen ser jag när bussen försvinner
tårar och horisont gömmer bussen från sikten
världens största otur, jag fick den
"nästa buss då, när gick den?
om en hel jävla timme, den som ändå haft en flickvän"

Slutet skit, allting suger.


 


Kommentarer:
Postat av: Osund

Tänkte skriva nåt uppmuntrande men eftersom jag är i början av min arbetsvecka så kan jag tyvärr inte komma på nåt. Mitt sinne is darker than a dark mans coat on a dark night.

2005-12-27 @ 22:29:43
Postat av: Dödslycka (petra)

Kebab..det är gott. Visste du att kebab är blygdläpparna från ett får? Det lärde jag mig i skolan en gång i tiden, det var förmodligen inte min vanliga fröken som lärde mig det dock..utan pedofil-hasse-kemiläraren. Så med andra ord har du smaskat mutta utan att ens veta om det, stefan..Fan vad livet är udnerbart..:)

2005-12-28 @ 12:33:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits