Härlig är jorden

Sitter här och lyssnar på julmusik och tänkte dela med mig av den erfarenheten till er alla.Jag slås av tanken att det är lite frommare musik än den drogromantiska musik som jag annars brukar lyssna på. Men man kan ju få en "stilla natt" av lite marijuana och morfin. Och man kan uppleva "gläns över sjö och strand" av LSD. Med lite PCP i kroppen så är det ingen match att "tända tusen juleljus". Med rätt mängd glögg så kan man få en näsa precis som "rudolf med röda mulen".  Och om man som jag, umgås med dat cripped-up nigga Snoop D-O-double-G så är det lätt att se stjärnan i det blå.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

eller varför inte; "det raskar över isen" klar koppling till Bengts tv-licens o tv-licens-inspektörerna är klart kopplade till Coke. Se hur det kan vara med jullåtar...

2005-12-14 @ 22:00:07
Postat av: Lucidor

På tal om knark så verkar den anonyma skrivaren innan mig vara hög.

2005-12-15 @ 14:26:07
Postat av: Osund

"Knark gör dig stark" som min syster vist brukar påpeka.

Postat av: Smutsbussen

Förut brukade jag trycka i mig syra varje julafton. Det var tider det. En kompis brukade såklart också göra det, med skillnaden att han gjorde det _innan_ julmiddagen med föräldrarna. Smart som jag är gjorde jag det efter. Hans mamma lyckades förvirra honom avsevärt genom att be honom ta ut de små talrikarna. Stackarn fick väl inte ihop det helt. Allt är skitsamma, snart dör vi ju ändå.

2005-12-19 @ 01:23:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits