Pimp my ride

..Det är ett program som får mig att må ganska bra av någon anledning. Det är lättsamt och underhållande och roligt.

Nu fryser jag här hemma. Det måste vara för att jag nyss satt och åt lax och tog mig på pungen samtidigt. Det är tur att jag är ful och aldrig kommer ha en flickvän för hon hade inte stått ut med mig.

Imorgon blir det monsterdag på jobbet så jag måste verkligen sova ut inatt, men först blir det en gammal limerickfavorit , skrivet av Cassel, i repris.

Rom byggdes ej på ett bög
ty böget Ceasars penis sög
men när Rom sen var klart
böget genast satte fart
med penis in i Ceasars rövhåla så rög

Kommentarer:
Postat av: nutte

Hahahaha!!

Tack för den, nu blir det lättare att uthärda tolv timmars tristess. Ordet "rög" används alldeles för sällan, och det är synd med tanke på hur bra och roligt det blir när det används.

2005-12-08 @ 08:24:50
Postat av: Osund

cassel asså....

Postat av: Jortan

HAHA, man blir så glad när man hör dikter av högsta klass.

F.ö är "Pimp my ride" ett skitprogram. De gör ju samma grejer varje gång. NÄÄÄ ska ni installera en 7 tums LCD skärm i ryggstödet. Det har ni inte gjort förut.

2005-12-08 @ 16:16:21
Postat av: Jortan

Jag har "Svenska Akademiens Ordlista" och jag hittar inte ordet RÖG där. Mellan rödögdhet och röja finns inget ord. Jag skulle gärna vilja ha en förklaring av vad rög betyder. Kan det helt enkelt vara en felstavning. Kanske skulle det stå röd altså, Cesars rövhål så röd? Men då kvarstår ju ett problem och det är att röd och sög,bög inte rimmar. Det skulle vara trevligt om någon vänlig själ kunde hjälpa mig.

Tackar för svar, en nyfiken individ.

2005-12-08 @ 17:48:11
Postat av: cassel

trog var ordet, inte rog

2005-12-08 @ 20:50:42
Postat av: Mattias J

Pimp my ride asså! Det är bara för du har en djup crush on Xibit visst? :D!

2005-12-09 @ 14:48:18
URL: http://mattdawg.blogg.se/
Postat av: jortan

Det är tråkigt och se hur Lucidor ljuger och sedan se hur han blir rättad av Cassel. Eller det det var ganska kul att se föresten.

2005-12-09 @ 16:13:24
Postat av: Lucidor

Det var en nyhet för mig att det skulle vara trög. I mitt sms så står det rög iaf.

2005-12-09 @ 16:47:44
Postat av: nutte

Kan alla sluta vara playahaters och inse att "RÖG" är ett helt fantastiskt ord. Förstör inte det nu. Alla bra limerickar innehåller påhittade ord.

2005-12-09 @ 17:11:17
Postat av: Björn

"rök" e ett annat bra ord, om ni vill se nåt i den stilen så kom t forsbergs julmarknad nu i helgen. Vi sitter på pohlhemsgatan 25, på kungsdolmen. o har öppet lör-sön kl 11-18. Ta buss 1 från hötorget mot essingen, hoppa av vid st eriks sjukhus. :D Bi där, år bi skvär!

2005-12-09 @ 20:08:54
Postat av: Jortan

Jag kör nog på skvär, tyvärr.

2005-12-10 @ 14:42:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits