Är ghettot mitt hem?

Nu har jag flyttat in i min lägenhet i Orminge igen. Pundarna som jag hyrde ut till var snälla nog att inte ta med sig väggarna och pissa på golvet. Som tack för att dom fick bo här så lämnade dom golvet smutsigt, förutom golvet i badrummet som dom hade fyllt upp en centimeter med vatten på. Tack pundare!

Om nån som läser det här nånsin ser en smal kille på 190-195 cm som är 33 år med en mentalitet som kan liknas vid en 12-årig DAMP-unge från rumäniens kloakers, och om hans schampoo är misstänkt likt oljan man gör pommes i på McD, och om han inte ens kan stava till "hederlighet" eller "jobb",Om han också är från värmland  så har du funnit killen jag snackar om. Då ska du helt enkelt Döda honom.

 

Men nu är jag hemma iallafall. Jag ska städa och plocka och lyssna på musik innan jag ska koncentrera mig på att vara sexuellt frustrerad. Eller vafan, det kan jag ju vara för jämnan istället. Bra idé!


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Utgång i helgen? Vi kan ju bli fulla iaf.

2005-07-19 @ 21:26:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits