Att spy ner sig är inte underbart!

Jag har fruktansvärt tråkigt och känner bara för att skriva något. Men vad ska jag skriva om då som är intressant att läsa om? Man måste vara selektiv.

Det värsta som finns att läsa är alster av folk som mår så jävla bra hela tiden. Folk som är så glada över att ha semester och som tycker att det är "himla skönt" i solen OCH som tycker att det är "himla skönt" med moln och lite regn ibland också. "För det är ju bra för växterna".

Folk som ägnar sin tid åt att skriva sånt skit och sedan publicerar det för oss andra att läsa ska behandlas på samma sätt som Gandhi. Dom ska kastas nakna in i en cell där dom får sitta utan vatten och mat ett tag och se hur jävla fantastiskt allt är då.

 

Sverige älskar att förbjuda saker, jag har en liten lista på saker som jag vill förbjuda:

Dop, Bröllop, Parmiddagar, Mjuksex, Tv/ Dataspel, Sport på TV, Dörrvakter, Filmjölk 


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Hehee.. jag håller helt med dig ;)

Postat av: Jenny

Jag höll med om att det väsrta som finns är att läsa om folk som mår så oförskämt bra hela tiden - oavsett förutsättningar.

J.K. Rowling skriver fantastiskt.

2005-07-20 @ 16:58:43
URL: http://tusentankar.blogg.se
Postat av: Gandalf

åhhh! Du måste läsa senaste harry potter... för jag misstänker att det e här man ger boktips... inte?

2005-07-21 @ 09:00:00
Postat av: röv olof

Åh så underbaaart livet är.

2005-07-22 @ 00:17:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits