Benzino

Det regnar så mycket nu att man kan tro att gud är arg. Om han är arg så hoppas jag att han inte är det på mig, för jag är jämt snäll och kristen. Eller är jag det?

Om man nischar sig och väljer EN religion så har man ju inga marginaler när man gör bort sig. så jag tror på Allt. Alla gudar som finns. 

Hur kan man inte tro på gud? Hur kan man tro att det inte finns nåt som är större än människans förstånd? Jag kan lova er läsare att det finns en massa saker som är större än mitt förstånd. Det finns många saker som är större än mitt stånd också.

 

Man får gå på känsla genom livet. Helt enkelt känna sig fram.

 

Vaktmästaren Dennis här på teliasonera avbröt mig idag när jag satt och snackade skit om England och sa till mig att jag alltid söker efter nåt att hata i alla situationer. Han har nog rätt i det så jag ska försöka ha en lite mer positiv och optimistisk syn på livet i resten av detta inlägg.

 

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits