Bröderna fara väl vilse ibland

Hejsan världen.

Nu är jag nog lite piggare känns det som. Drömmarna jag har på nätterna och fantasierna som kryper på mig när jag funderar verkar vilja berätta för mig att jag borde bli kär. Eller så är det bara kåtheten.

 

En ny stjärna lyser på blogghimlen, den  lyser starkare än de andra men verkar ändå på nåt sätt lysa mörkare. Avgör själva:

www.movitz.blogg.se

 

Snart är det hög tid för att borsta tänderna igen, men först blir det nog en kopp rykande automatkaffe.

 

Tänkvärd limerrick av Cassel 2004-07-29:

 

Ett bög i ett rostat bröd

sög vikingapenis och drack mjöd

slicka ollon på Loke

och med Balder den kloke

fick hans rövhål vara penisstöd


Kommentarer:
Postat av: movitz

Cassels penisfixerade poem,
är dom ett tecken på att han har grava problem?
Eller är han helt enkelt en missförstådd stjärna?
Nej han bör nog helt enkelt undersöka sin hjärna.

2005-07-23 @ 14:22:30
Postat av: movitz

Cassels penisfixerade poem,
är dom ett tecken på att han har grava problem?
Eller är han helt enkelt en missförstådd stjärna?
Nej han bör nog helt enkelt undersöka sin hjärna.

2005-07-23 @ 14:22:46
Postat av: movitz

ooops, den kom två gånger, inte meningen att tjata dock....

2005-07-23 @ 14:26:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits