Carl-Philip är homosexuell

God morgon Sverige.

Om man börjar klockan 7 på morgonen och sätter på radion och hör "maria-terese" med Robert Broberg ganska direkt så vill man fan inte höra den igen 40 minuter senare. DJ´n på svenska favoriter måste ha tagit en crackspruta i kraniet.

 

Jag är pank. Och med pank menar jag att jag har 60 öre på kontot. Jag kommer få dansa för småslantar vid gamla stans t-banestation.

 

Här brevid mig står några trevliga killar från falck-teknink som ska flytta om och dra nya sladdar till vår nya lokal nere i mördarkällaren. Där nere är det total tristess utan perversiteter. Jag och Matte ville bli roade av tjocka flintgubbar klädda i lack som smeker sig mot småpojkar, men Nix! Inga roligheter ska det bli alls.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits