Crazy Frog

Klart att man kommer sakna kollegorna på jobbet, vi har ju haft mycket skoj ihop. Förra veckan jobbade en tjej som heter Denise här, hon pluggar genusvetenskap i vanliga fall. Hon ville skriva ett arbete om våra fikasamtal. Det skulle vara skitskoj om hon gjorde det.

 

Nu har jag lånat 4300 av pappa och jag är redan skyldig Clas 2500 och CSN 3 miljarder. Om jag fick en ny chans så skulle jag råna en bank innan jag var 15 och skylla på puberteten om jag åkte fast.

Va konstigt det måste kännas att FÅ pengar av sina föräldrar. Jag skulle inte palla det. Jag är tydligen en vuxen man ibland.

 

När jag lyssnade på en topplista på radion i lördags och hörde att Crazy frog låg etta över alla sålda singlar i sverige så fick jag syfilis i hjärnan.

VEM o VEM kan tycka att Crazy Frog är bra musik? Vem kan sitta med riktig musik i ena handen.. och Crazy Frog i andra och säga:

- Rolling stones är ju ganska bra.. men Crazy Frog är bättre! Jag ska lyssna på den där Popcornlåten när Snuten i Hollywoodlåten är slut!

???

 

Varför köper man pizza med bearnaise på? Är inte pizzan i sig flottig nog?

Det är som att köpa en Crazy Frog skiva och sjunga med i hitsen .. falskt.

 

Jag och min kollega Mattias hade en intressant konversation:

 

Stefan: -Jessica Alba är snygg!

Matte: - ja, henne skulle man skära halsen av!


Kommentarer:
Postat av: sharona

Fast pizza med bea är ju en riktig hit!

Postat av: Adebisi

EEH VÄFÄN! Jag blir så jävla lack, beapizza är det finaste som finns, tänk efter innan du skriver, så slipper du såra människor....
Jag skulle vilja instifta ett nobelpris i pizza och ge det till hjälten som kom på att det var något som saknades och hällde på bea. Fuckin' brilliant!

2005-07-26 @ 17:56:23
Postat av: Movitz

JUST DET!!!! Word up Adebisi, bea rules!!!

2005-07-26 @ 22:21:33
Postat av: Maraja

JAG äter pizza med bea på ibland Stiff! Jag blir också sårad när du skriver såna grejer...tänk dig för nästa gång! :P

2005-07-27 @ 10:39:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits