Danelagen

Jag hoppas innerligt att jag får det där jobbet jag vill ha för att sitta här och slita förtvivlat i penis och kladda på tangentbordet orkar jag snart inte mer. Jag har jobbat som väktare till och från i fyra år nu och jag tröttnade på det efter en vecka. Där har ni gott folk en liten föreställning om hur oföretagsam jag är.

Nu är solen på väg upp över horisonten och det är varmt och skönt ute. Klockan är 03:19 och jag slutar om 221 minuter. Tick tack tick tack. När jag sovit ska jag träffa upp TH och vi ska bada i nån sjö sen får vi se om det blir bira.

En massa måste jag ta tag i. En massa måste jag skjuta upp. En massa kommer aldrig hända, En massa kommer jag få dåligt samvete över.

Sen att man är kåt som ett djur är ju hopplöst om man inte är tjej eller kändis.

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits