Ett med naturen

Tonight's the night we're gonna make it happen
Tonight we'll put all other things aside
Get in this time and show me some affection
We're goin' for those pleasures in the night

 

 

Ikväll är kvällen då det ska hända, precis som Pointer Sisters sa för många år sen. Inte ett skit hände den kvällen så nu är det dax.

Flytta på er Pointer Sisters.

 

 

Har jag ett gott humör? Ja

Har jag en hjärntumör? Nej

Har jag en liten slant? Ja

Är mitt inlägg intressant? Nej

Har jag med mig kondom? Ja

Kommer jag använda dom? Nej

Kommer tåget till stan att böka? Ja

Kommer Nutte sluta röka? Nej

 

 


Kommentarer:
Postat av: Movitz

Kommer du att bli för full? Definitivt.

2005-07-27 @ 22:49:06
Postat av: Movitz

Hoppas du hade en trevlig natt när du var ute och underhöll din alkoholism. Själv är jag lika glad och humoristisk som en feministisk filatelist med autism.

2005-07-28 @ 06:28:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits