Jag vill vara en tjej

Oj vad livet hade varit lättare om man var en snygg tjej. Jag hade ju fortfarande gnällt lika mycket men ni hade inte blivit lika arga på mig då. Martyrskapet är ju en bonus när man är tjej.

 

Sen har jag till min stora förvåning börjat förstå att tjejer gnäller på att FÖR MÅNGA killar tänder på dom!!

Som kille har man inte det problemet. Det är inget problem. Problem för oss är typ att klämma pungen i gylfen, bli för fulla, bli flint, ha liten kuk, inte ha råd med hyran osv.

INTE att för många tjejer tänder på oss och raggar på oss.  

 

Finn ett fel:

"Åh Nej! Jag är kidnappad av kinesiska organtjuvar!"

"Åh Nej! Nån har vält min familjegravsten!"

"Åh Nej! Mina livsbesparingar är stulna!"

"Åh Nej! Jag har nittioprocentiga brännskador i ansiktet "

"Åh Nej! Jag har Cancer!"

"Åh Nej! Många tjejer vill ha mig i säng!"


Kommentarer:
Postat av: e

Haha roligt ju

Postat av: fenomena

Jag skulle gärna vilja vara kille istället för tjej. Ska vi byta?

2005-07-20 @ 18:48:13
URL: http://www.fenomena.blogg.se
Postat av: Lotta

är man kräsen och tråkig som brud, om man märker att de män som vill ha sex med en, antingen "kommer sno mina livsorgan när han kommit, när han märkt att det INTE finns nåra livsbesparingar" eller "kommer onanera på min famijegrav med ett fast tag om mitt hår, och man finner sig vara indränkt i bensin"

2005-07-21 @ 19:29:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits