Klaga

Jag har aldrig haft ett jobb där saker och ting har blivit bättre med tiden. Försämringar har jag däremot varit med om en massa gånger så jag har iallafall erfarenheter av förändringar. Vilken tur va?

På mitt nuvarande jobb så sitter jag på plan 5 med bara en öppen dörr mellan mig och receptionisterna och nära till toalett och kök. det är trevligt.

Men nån som bär slips och aldrig har jobbat här har bestämt att vi inte får ha tv´n kvar längre. Sen ska vi flyttas ner till plan 1 in i en ensam mörk bunker som förr i tiden användes som förlossningsrum för orcher.

Snart får vi väl inte ha stolarna kvar heller. Vi måste hänga uppochner i krokar i taket och kissa oss själva i munnen.

Nämnde jag att man inte får lämna byggdnaden på 12 timmar när man väl gått in?

 

En annan sak jag vill passa på att klaga på medans jag ändå är igång är mina genitaler. Hur kan nånting så litet ställa till så mycket bekymmer?


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Låter som ett bra och sunt jobb. Det är fantastiskt hur alla överordnade tänker med knäskålarna. Det är antagligen ett krav som chef, att man är för dum i huvudet för att kunna utföra ett faktiskt arbete.

2005-07-09 @ 16:55:54
Postat av: Mattias J

YO!
jorå ska vara ledig onsdag och helgen nästa vecka tror jag :D
du då?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits