Löpsedlar

På löpsedlarna idag står det att Knugen har tafsat på Helena Papapopilozzassozis röv. Min första tanke var att det var skönt att det var den största nyheten idag. Det betyder att terroristerna har legat lågt. Sen blev jag arg på kungen.

Hans jobb är att vara full och resa runt i världen och tafsa röv. Mitt jobb är att se till att dörrar stängs och att passerkort fungerar. Fruktansvärda orättvisor.

 

TOK har tydligen släppt en ny skiva äntligen. Den vill jag ha. Köp den och ge den till mig du som läser det här.


Kommentarer:
Postat av: Axa

Jag tror att media har förstorat upp Knugens rövtafsande. Jag tror inte det var med flit. Om det var meningen att Knugen skulle tafsa var det på tiden att nån tafsade på Helenas stjärt.

Postat av: Adebisi

"....Rikets högsta ämbete bör icke besättas genom börd eller arv, alltså av slumpen, utan genom ett av folket verkställt val bland personer som genom ådagalagda egenskaper visat sig vara skickade för detsamma. Även för de lägsta ämbeten krävs det vissa bestämda meriter, och varje ämbete tillsättes, när lagen följes, genom en tävlan på jämlik fot emellan de sökande. För en konsekvent bekännare av den mänskliga jämlikhetens idé är det en stötande tanke, att det allra högsta ämbetet skall ärvas. I ett demokratiskt samhälle strävar man att åt medborgarna genomföra så lika startmöjligheter i livet som möjligt. Men själva vårt svenska statsskick, den ärftliga monarkin, upphäver jämlikhetsprincipen."

// Vilhelm Moberg, ur; "Därför är jag republikan" från 1955.

(Men det är ännu jävligare när vårat majestät är ett jävla fittkrossmongo.)

2005-07-15 @ 19:40:52
Postat av: Matteosund

Vilhelm Moberg asså... jag blev nästan tårögd när jag läste utdraget. Han hade så jävla rätt!!!
Förövrigt är Elena papa... vad hon nu heter en LÄSKIG LIRARE, nästan, men bara nästan, lika obehaglig som Carola. huuuuu.....

2005-07-15 @ 23:18:04
Postat av: Mathias

Om nagan undrar sa are det skitmycket Italienare i Italien. Varmt ar det tydligen ocksa, har jag hort.

2005-07-16 @ 18:25:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits