Såpaskådis

Många av mina kompisar ska ut och festa ikväll men här sitter jag och jobbar. Och imorgon ska jag jobba också. Det svider i min alkoholiserade själ. Jag ska sitta hemma i ensamheten och glo på väggen. min TV är ju sönder såklart. Det här är en piluttamig-situation.

 

Istället för att jobba helg så borde man ta en spruta heroin och försöka springa ett maraton? Du kanske undrar varför?

För att om man ska vara seg och omitiverad så kan man lika gärna vara det men samtidigt underhålla andra.

Såpaskådis


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Din taliban (eller hur det stavas).

2005-07-23 @ 17:06:28
Postat av: Mattias J

Du borde sjuka dig!

2005-07-23 @ 19:08:28
Postat av: Movitz

Du borde skjuta dig!

2005-07-26 @ 05:21:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits