Suga Free

http://www.dubcnn.com/

 

Lyssna och kolla på Suga Free. Om han freestylar där så är han jävligt bra.

 

Snart är den här dagen slut. Då ska man ta sig hem och laga mat. Det ska faktiskt bli skoj. Jag gillar att laga mat för fan. Sen ska jag städa och fixa i lägenheten också. Snart är den klar att nästan bo i igen.

Förutom att jag inte har nån TV nu. jag får väl sitta vid nätet för ovanlighetens skull.

Jag ska kolla på Wanda Sykes från comedy central. Hon är skoj.

 

Om man kunde konservera och sälja sexuell frustration

så skulle jag göra det och tjäna en miljon

sen skulle jag vara rik och kunna tänka klart

och glädjas åt att jag faktiskt slutar snart

 

Sexuell frustration blockar alla normala tankar. Om jag ska kunna läsa och plugga så måste jag få knulla också. Och inte med nån trist sill utan med ett freak.

 

 


Kommentarer:
Postat av: Movitz

Är inte Suga Free ett jävligt studiogangstrigt namn?
I din profil om Lucidor så har du skrivit "matlagning" som ett av dina intressen. Jag ser mig själv som en vänlig människa som låter folk göra som dom vill men är du så JÄVLA korkad att du tror att NÅGON tjej går på, och faller för, att du har M.A.T.L.A.G.N.I.N.G som intresse. Hetta upp vatten till 100 grader och tillsätta Ramen nudlar med artificiellkycklingsmakpulver är INTE matlagning.
Mina intressen är förövrigt: Shoppa på Mango, HM, i SOFO ja varsomhelst bara det dröjer jättelänge, kolla på kärleksfilmer äta godis och snyfta när hjälten dör och såklart tycker jag om att laga MAT.

2005-07-27 @ 06:22:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits