Dagen FF

Idag är det dan före dan före dopparedan. Den här gången ska jag doppa ner alla mina ägodelar i tomten Lindbergs skåpbil. Sen ska vi åka (jag, Clas, Lindberg ) till stockholm på onsdag. Jag har börjat packa alla grejer här redan. Imorgon har jag en omtenta som jag kommer bomma.

 

Idag har jag bara suttit still inomhus så jag kommer få sömnproblem sen. Fuck it.

Inatt hade jag svettiga sexdrömmar, jag ville inte vakna upp till den värdelösa verkligheten igen utan låg kvar ett jävla tag imorse och klängde fast vid drömmen.

 


Kommentarer:
Postat av: Jortan

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=336694&previousRenderType=6

Matti Nykänen, en finsk hjälte

2005-06-06 @ 21:26:46
Postat av: Linda

Kläng fast vid drömmen..verkligheten blir lite vackrare då..

2005-06-07 @ 11:28:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits