Den lilla blyga

Idag var det sista gången man såg klassen. De flesta kommer jag nog aldrig se mer i hela mitt liv tyvärr. Alla verkade vara bra människor trots att jag inte kan namnen på över hälften. Men många har smeknamn som t.ex. Stornyllet, Finnen, Skåningen, den skelögda, fotbollstjejen, bakisbruden och den lilla blyga.

Till Marra:

Hon har långt brunt hår och är normalsmal. Jag vet av uppenbara orskar inte mycket om hennes personlighet förutom att hon får Blyger att verka framfusig och vulgär.

Men jag har hennes telefonnummer. Vill du ha det?


Kommentarer:
Postat av: Matilda

*skrattar* Jag visste att det var du av bara se rubriken när jag skulle logga in. jag tycker synd om henne.

2005-06-03 @ 19:17:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits