Devin

Då har snart ännu en dag förflutit i Umeå. Jag kommer sakna stället när jag flyttat hem.

Idag har vi gjort klart grupparbetet och imorgon ska vi bara redovisa skiten inför klassen. Den lilla blyga tjejen sa ett par ord idag. Jag blev så förvånad att jag ville be henne hålla käften! Hon kan ju inte sätta min världssyn på kant sådär.

 

Nu har jag ätit och ska sjunka ner i ett ljummet bad och lyssna på Cassels dumheter över telefonen. Han är en läskig lirare, men otroligt underhållande. Det där var en smula bögigt va?


Kommentarer:
Postat av: Adebisi

Det är ganska mycket med dig och Cassel som är bögigt. Jag bävar för Bögapest....

Postat av: Linda

hmm..tycker nog faktiskt att det verkar som om herrn är lite förtjust i den blyga tjejen...tror han gömmer det lite bara....

2005-06-02 @ 22:59:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits