Hemma i Nacka

Nu sitter jag hos lindberg och dricker vatten och kollar på mtv. 
Jag överlevde hemresan och lyckades lämna bilen i tid också. Imorgon blir det utgång så då tycker jag att alla som läser det här ska följa med. Det kanske kommer innebära att du måste dricka sprit och slåss med oäktingar.

Om ni vill veta om en kille är en bonde på krogen så ska ni kolla efter vissa riktlinjer. v-ringad tröja, kavaj, designslitna jeans, hockeyfrilla och gympadojjor= bonde. Om killen gillar motorsport och big brother så är han en hundraprocentig bonde.



Kommentarer:
Postat av: Mattias J

Fan jag faller juh in under nästan 100 % bonde
det finns juh dock många MÅNGA fler riktlinjer än dom du nämde. mer om det en annan gång :)

Postat av: Jortan

"Hemma i Nacka" kan du inte precisera det lite mer, Stefan Ershult född på Djurholm och uppvuxen i Saltsjöbaden.

*obs ironi*

2005-06-10 @ 18:09:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits