Mammas födelsedag

idag föddes mamma för 52 år sen. Hurra Hurra!!
Hennes son sitter hemma hos TH i västra skogen och väntar på att åka till stan och handla en present till henne.

imorgon är det midsommarfirande som gäller. Vi ska hänga hemma hos nyström vid Skanstull och grilla och spy upp sill. Om midsommar blir misslyckat så har jag ju en vecka i Budapest på mig att göra nåt lyckat. På söndag bär det av i flyglanet. Det kommer antagligen störta, det är ju alltid skitnära att det gör det varje gång som jag flyger.

Nu ska jag dra, det är möjligt att jag inte kan skriva någon mer blogg frn andra sidan. så snälla människor.. minns mig som en positiv och glad människa. hej då.

Stefan med S som i Störtning


Kommentarer:
Postat av: Linda E

Grattis Stefans mamma.. Men du! Inte skriva så, det är ju hemskt ju.... Resan går nog bra. Kram på dig.

2005-06-23 @ 14:11:32
Postat av: Jortan

Hittade en länk du kanske gillar.

Postat av: Adebisi

En annan länk som du kanske kan ha användning av.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits