Pappersjakt

Idag har vi sett på "Bye bye Lenin" i skolan och sen haft seminarie om den. Efter det så träffade jag min lilla grupp som ska göra ett arbete om ungernrevolten. Den lilla blyga tjejen sa kanske 4-5 ord. Jag undrar hur hon ska klara den muntliga redovisningen för klassen.

Hon får väl göra som S.Norberg och kröka innan föreläsningen.

Fan va coolt det är att förkröka innan grejer och komma överraskningsfull på t.ex. uppkörningar eller arbetsintervjuer.

 

Dikt till Martin J:

Det finns en värld som är infekterad av satan

den ligger i utkanten av galaxen vintergatan

folket där har nåt i skallen som glappar

för alla jagar små fula papperslappar

djuren, naturen, män, kvinnor och ungar

dör i jakten på idolbilder av döda gamla kungar

kärlek och vänlighet ses som oviktigt skit

men att ha mest papper är riktigt sweet


Kommentarer:
Postat av: Maria

Stackars blyga tjejen. Be nice.

2005-06-01 @ 23:53:54
Postat av: Adebisi

För att påstå dig ogilla konceptet pengar gnäller du jävligt mycket om just pengar....
Det är alltid kul med överraskningar, och jävligt roligt är det när folk är överraskningsfulla, därför tycker jag att du överraskar den lilla blyga tjejen med att komma full på nästa träff och ta henne på fittan.

Postat av: Jortan

Instämmer helt och hållet med Adebisi. Föresten skulle du inte kunna lägga ut en bild på den lilla blyga tjejen.

2005-06-02 @ 20:10:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits