Problem

Det var problem här hemma för ett tag sen.

Lindberg skulle ju hämta skåpbilen som ska köra alla mina och vissa av Clas grejer till stockholm. Nu råkade det bli så att Lindberg blev lite sen och hämtade bilen ett par timmar senare än vi trott. Clas skulle åka buss och möta upp Lindberg i sundsvall. Clas blev lite arg när han fick veta att Lindberg kommer komma lite sent till Sundsvall för Clas skulle spela dator ikväll klockan 20. Så först tänkte Clas hoppa över att åka och låta Lindberg köra alla 70 milen ensam, men efter att Clas missade bussen och tänkt efter ett tag så tog han det vuxna beslutet att cykla i raketfart till centralstationen där sudsvallsbussen går ifrån. Så jag tror att allt ordnat sig.

Jag hoppas att dom inte blir osams nu. Man kan ju inte alltid komma i tid, så jag förstår Johan. Jag förstår ju Clas också. Det är jobbigt att missa viktiga grejer.

Nu hoppas jag bara innerligt att dom hinner hem till klockan 20 så Clas hinner spela dator.


Kommentarer:
Postat av: Jortan

Två helt osanoliga saker hände alltså 1.Clas slet sid från datorn 2.Lindberg var sen jag kan inte minns en enda gång då Lindberg varit sen eller missat bussen det är helt sjukt killen är ju jämt i tid. Han brukar alltid stå där och vänta på alla när vi typ skulle ut och ta för många öl. Hans smeknamn borde vara "Klockan".

2005-06-07 @ 20:52:39
Postat av: Mattias J

Har du och Claes varsin dator med varsin uppkoppling blir min fråga?
hoppas allt redde ut sig och att ni kommer hem säkert imorgon va :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits