Purpur

Yo motherfuckers det är Stefan här igen, bakis och sliten som man brukar vara på söndagar. Och satana vad hungrig jag är nu. Jag vill egentligen sätta igång och laga en stor och komplicerad måltid men jag tror att det som vanligt blir aids i hink och torrt och skabbigt till frukost. Men jag är sugen på nåt riktigt mumsigt som pizza eller liknande.

 

Frukosten är ingen trevlig syn

man gör en gröt av vatten och havregryn

och eftersom att man är trött och sliten

så ger man fan i att värma skiten

Ät som det är och var glad att det inte är fett i det där

och tänk: Livet blir nog inte bättre än såhär.


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Idag ska jag spöa skiten ur marra i gokart.

2005-06-05 @ 12:50:20
Postat av: Jortan

pga en viss tilldelning av gocart vart inte riktigt resultatet som jag hade önskat. Jag hoppas att folk har förstående för det och endast ser resultatet som en missvisning.

2005-06-05 @ 19:15:09
Postat av: Stefan

Käre Th och Marra Röf. Jag är glad att ni kan åka gokart tillsammans och ha sådär manligt roligt. För mig spelar det ingen roll vem av er som vinner dock. Jag tycker om er båda lika mycket ändå/ mvh Bögen

2005-06-05 @ 19:21:02
Postat av: Adebisi

Jortan - Jag hoppas att du har förståelse för att ingen vill höra dina flickaktiga ursäkter....

2005-06-05 @ 19:52:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits