Sol

Det här med att inte ha internet är bitterljuvt.

Jag, TH, Björn och Nyström har precis kollat på the butterfly effect, den var heeeelt ok. Sen blir det grillfest hos Björn i Bagarmossen imorgon. Och med grillning menar jag öldrickning och killmys.

Sen blir det nog Debasers uteserverring på kvällen.

 

Om två månader ska jag bli morbror. Jag undrar hurdan jag kommer bli som morbror. Jag hoppas att barnet kommer gilla mig som jag är. Men om jag måste gå ner i vikt för att bli poppis så kommer jag ju självklart utveckla bulimi. Man måste ju ställa upp på barnen, dom är vår framtid.

 

kom nu ihåg att ni är fina och vackra människor.


Kommentarer:
Postat av: Adebisi

Jag har precis bokat Budapest. Tyvärr var Teehåå alldeles pank, stackarn, och kunde inte följa med. Eventuellt blir du tvungen att bjuda honom på en liten öl imorgon så han slipper nalla ur aktieportföljen. Nu ska jag spana lite på billigt (rensigt) boende åt oss, sen ska jag vakta. Härliga vaktande. Härliga Budarens.

2005-06-18 @ 02:40:48
Postat av: Adebisi

Budapestresenärerna som läser detta kan följa länken och se var vi ska bo. 3000 forinter per man och natt. Hoppas det duger åt prinsessorna...

Postat av: Teehåå

Jag kan meddela att ni bor lagom långt bort för att det ska vara billigt boende samt lagom nära för att man ska kunna gå till alla festställen (alltså på andra sidan ån, 20 min till fots). Det är dock helt lugnt att ta taxi, bestäm bara priset innan.

Ta spårvagnen från Moszkva tér över bron och hoppa av vid första till typ tredje stationen efter bron. Det mesta ligger på höger sida av spårvägen därifrån. Men finns säkert saker att finna på vänster sida.

Word!

2005-06-21 @ 17:19:42
Postat av: Adebisi

Härliga Teehåå, härliga!

2005-06-22 @ 01:53:55
Postat av: Pimp

Teehåå... bor du där lr... e du kanske en Zigenare

2005-06-30 @ 10:27:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits