baht

Nu är det slut på ännu en helg. Den här helgen har jag faktiskt varit ledig hittills. i fredags var det fest med kappahl-gänget, det gick ganska vilt till och det blir pinsamt på måndag morgon.
Igår var jag hos TH med Martin och glodde på film och sen kom dokumentären om bratsen med Heidi Gneist. Jag var överlycklig.

Osund har börjat blogga på nytt igen: www.gallimathias.blogg.se
Följ hans livsöden och tankar flitigt. Det kommer jag göra.

Snart ska jag ta en dusch och sen ska jagdra in till stan och kolla på två lägenheter. Inte för att jag kommer flytta härifrån men man får väl drömma.

Kommentarer:
Postat av: Mattias J

Vad kollade du för lghter?
något att buda på?

Postat av: Gallimathias

Tack för reklamaen och för att du kommer att följa mina livsöden flitigt. Det kommer jag också att göra. En blogg är ju den enda möjligheten att komma i håg nåt höhöhö ;)

2005-11-20 @ 16:16:12
Postat av: Don Koziel

Ach du lieber!! Vilken otroligt bitter och ond människa man skulle kunna tro att du är.....

Men ditt ollon får iaf mycket uppmärksamhet!

Köp en lgh på Söder, bli min granne, må bättre och bo dyrare!

2005-11-20 @ 18:10:33
URL: http://www.freewebs.com/isbrytaren
Postat av: Matte Osund

Du måste utveckla varför det är pinsamt att gå till jobbet efter festen. Jag m.fl är intresserade.

2005-11-21 @ 08:56:48
URL: http://www.gallimathias.blogg.se
Postat av: Johanna

Kunde du inte hålla fingrarna i styr?

2005-11-21 @ 09:56:16
Postat av: fjanan

bitterhet är sexigt

2005-11-21 @ 13:12:21
Postat av: TH

Informatin om stefans fredagskväll går att köpas för en betydande summa pengar av mig. Eller en öl.

2005-11-21 @ 16:31:23
Postat av: Jortan

Hon heter faktiskt Heidi Ershult och inget annat.

2005-11-21 @ 19:06:16
Postat av: Jortan

F.ö vill jag inte att du använder mitt namn i din blogg jag hoppas att du respekterar det.

2005-11-24 @ 19:25:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits