Götgatsbacken

Jag är för intresserad av fitta. Jag tänker på det jämt och åtrår den. Problemet är att fittan inte bryr sig ett skit om mig. Jag är bara något som står i vägen när tjejerna ska gå till rea-avdelningen. Det är en otacksam grej att tycka om för mig.

Så jag jobbar hela tiden istället och det är jävligt bra, för om man ska dricka sig så full som jag var igår på öl som kostar 49 spänn så måste man ha ett jävla kapital. Vissa killar tar lite hångelpauser mellan ölen, Inte jag! jag dricker som om det skulle vara en skatt i botten av glaset. Sen trillar jag runt och pratar med mina kompisar och står i vägen för folk.
Men jag är inte bara en parasit, jag skattar så innihelvete mycket pengar nu när jag jobbar. Det är bra för då subventionerar jag Perssons villa, glesbygdsbidrag, THs och andra hederliga människors socialbidrag, och bögars könsbyten.

Men alla tjejer tycker inte att jag är ett pucko som står i vägen i jakten på riktig kuk, vissa tycker att jag är ganska kul att prata och fika med innan dom går hem och knullar någon.

Försök inte döpa om fittan. Vi kommer aldrig använda snuttiga PK-ord som snäckan eller musslan. Såna påhittade ord kanske funkar på damtoan men inte i verkligheten.


Kommentarer:
Postat av: näst kåtast i stan

Man kan aldrig vara för intresserad av fitta, det är heeelt omöjligt, du är helt på rätt spår. håll ut!

2005-11-13 @ 23:27:09
Postat av: Osund

Sluta skriv om "fitta" hela tiden.

2005-11-15 @ 02:46:27
Postat av: näst kåtast i stan

fitta

2005-11-15 @ 17:40:43
Postat av: näst kåtast i stan

varför i hela fridens namn ska man sluta skriva om fitta?? ;/

2005-11-15 @ 17:41:50
Postat av: Lucidor

ja varför ska man sluta med det?

2005-11-15 @ 21:31:59
Postat av: Osund

Men skriv om fitta då för fan men att skriva "fitta" är så jävla... hockey och oLucidorskt.

2005-11-16 @ 02:35:32
Postat av: Lucidor

Fitta är bara hockey för att folk vill ersätta det med "snäcka" eller "blomma". Luras inte.

2005-11-16 @ 06:20:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits