Här vare sent

Jag är tacksam att så många gör min blogg till ett levande forum för idiotier! Fler borde börja blogga.
Jag undrar om jag inte borde börja skriva dagbok efter årsskiftet? Samla mina tankar varje dag i en liten svart bok. Necronomikon skulle jag kalla den.

Idag var jag hos Matti och hjälpte honom skruva ihop en humoristisk IKEA-möbel. han bjöd på pizza och några skratt.

Nu ska jag kolla på nåt jag gillade i yngre tonåren som jag har grävt upp och börjat uppskatta igen. Ronny och Ragge-avsnitt.

Sov gott Sverige och se till att tillfredsställa varandra sexuellt. Bry er inte om mig, jag tillfredsställer mig själv så vant.


Kommentarer:
Postat av: Osund

Titta på Ronny och Ragge och onanera. Just när jag trodde att din botten var nådd så förvånar du mig igen och visar gång på gång var det miserabla skåpet ska stå.
Jag förstår uppriktigt inte varför din blogg inte är större än vad den är. Självutlämning är väl A och O i denna vår dokusåpefierade samtid.

2005-11-16 @ 02:38:57
Postat av: Lucidor

botten är nådd helt klart.
man vad är det för fel på ronny och ragge? Och ska jag ljuga och säga att någon annan drar i ballen?
lägre kan vi nog.

2005-11-16 @ 06:27:12
Postat av: jortan

Hur var Gneisten, förlåt Ershult, igår. Jag missade programmet.

2005-11-16 @ 15:56:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits