Japan

jag älskar japan och japaner. Dom har nyss landat en rymdsond på en meteo rakt ute i rymden. Jag funderar ibland på rymden och har bestämt mig för att jag aldrig vill åka dit. Det är skitfarligt där ute. händer det nåt oplanerat så är det kört så jag stannar här på jorden och softar och överlåter rymdfärder och fallskärmshopp till japaner och våghalsar.
Men jag tycker att det är skitcoolt att människor kan göra såna grejer som att skicka prylar upp i rymden. Det ska vi koncentrera oss på istället för att mörda varandra för att vi har olika namn på gud.

Cassel åker runt jorden snart, jag är avundsjuk och lite glad för hans skull. Trevlig resa Cassel!
Hoppas du träffar några tjejer som också är på vresande fot som kan vresentera sig för dig.

Kommentarer:
Postat av: Jortan

Jag är lite förvånad över att en hiss- och flygrädd människa inte ser rymden som ett spännade resmål. När åker Cassel(med C som i cigg) f.ö?

2005-11-26 @ 15:13:24
Postat av: Osund

Ja rymden och Casio "rapman" kan japanerna få behålla.

2005-11-26 @ 16:52:50
Postat av: Jortan

lägg gärna till sushi till den listan Osund.

2005-11-26 @ 20:04:20
Postat av: Jortan

Cassel har nu börjat blogga.

2005-11-27 @ 17:48:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits