Lördagskväll

Idag har jag jobbat. Om du blir förvånad så känner du antagligen inte mig. Det finns bolsjeviker i ryssland som kollar på mig och tänker - Oj vad han jobbar mycket.

Man ska ta hand om sin kropp och sin själ men jag tar bara hand om min ekonomi för tillfället. Det går ganska bra men allt annat förfaller, jag kommer knappt ihåg vad mina kompisar heter längre. Jag tror att många heter mathias eller liknande.

Det är såhär man utvecklar mördaregenskaper... man bara jobbar och går hem till ensamheten. jag lovar att lasermannen hade ett kneg och en etta i förorten bara. En dag slår det slint.
Jag har tillochmed börjat fundera på att det kanske skulle vara bra att ha flickvän. För sällskap kan ju vara bra. Hon skulle kunna umgås med mig en eller kanske två kvällar i veckan och sen skulle hon få göra vad hon ville. Mitt enda krav är att få sällskap ett par timmar, sen kan hon gå och festa och flirta och ragga och göra andra flickvänsaktiviteter.








Kommentarer:
Postat av: Osund (läs inlägget med självgod röst)

På måndag morgon klockan sju börjar min LEDIGA vecka. Då ska jag UMGÅS med min flickvän.

2005-11-06 @ 05:32:26
Postat av: Osund

Den här bloggen borde inte heta Lucidor. Den borde heta Lucifer. Den lockar fram mina sämsta sidor som jag knappt trodde jag hade. Jag är dryg, missunsam, självgod.. ja rent ut sagt ELAK. Bara för att jag för tillfället har ett så mycket behagligare liv än Lucidor så behöver jag ju inte trycka upp det i ansiktet på honom. Jag menar.. okej att Lucidor jobbar för mycket, inte har flickvän, tappade lägenheten och hamnade i ghettot, tror att han är flint m.m så behöver ju inte jag TJATA om det. Jag har det bättre än Lucidor och det VET jag ju. Sen är det nog med det. Jag HAR en lägenhet där Lucidor vill bo men inte får och då ska jag ju vara NÖJD med det och inte älta in absurdum. Det är ju som att jag helt i onödan skulle påpeka att INGEN i min släkt är eller har varit tunnhårig. Eller skryta om att jag har en flickvän när Lucidor råkar vara singel. Nu när jag börjar min lediga vecka så tror jag jag ska sitta i min lägenhet och dricka vin med min flickvän som borrar in fingrarna i mitt tjocks hår medan vi sover sovmorgon när Svensson går till jobbet.

2005-11-06 @ 05:38:34
Postat av: Osund

Jag saknar Nuttes kommentarer och väntar spänt på att han ska börja blogga. Kom igen nu! Big up yourself Nutt-Dawg!!

2005-11-06 @ 05:43:20
Postat av: Jortan

Jag är helt mållös. Inlägget av Osund postat 05:38 är något av det bästa jag läst i hela mitt liv. Och då ska man komma ihåg att jag nyligen har läst Mio min Mio på tyska. Att han på ett så avspänt sätt liksom bara leker med orden gör en riktigt rörd. Han har det så bra och det skriver han helt enkelt. Han trampar på alla de ömma tårna. Det sägs att skadeglädjen är den enda sanna glädjen och Osund tar det ett steg längre det är imponerande.

2005-11-06 @ 14:56:16
Postat av: Lucidor

Osund: Lycka till med all din framgång, hoppas att den håller i sig, den brukar ju göra det.. ähum!

Jortan: Jag ska snart skriva ett nytt inlägg som du obligatoriskt kan dissa. Sen kanske du kan slicka Osunds röv en gång till också.

2005-11-06 @ 15:27:09
Postat av: Lucidor

Osund: Grattis till framgångarna, Som vi båda vet så håller dom nog i sig minst ett par dagar till innan det vänder neråt igen.

Jortan: Snart ska du obligatoriskt få dissa ett nytt inlägg av mig. Och även den gången får du gärna slicka Osunds röv. Det var underhållande.

2005-11-06 @ 16:12:20
Postat av: Lucidor

teknikens under är inte att lita på. Då kör vi

2005-11-06 @ 16:13:05
Postat av: Lucidor

man kan inte lita på teknikens under. Kör på den

2005-11-06 @ 17:03:06
Postat av: Lucidor

Om jag skriver ett inlägg till här så blir det nog bra.

2005-11-06 @ 18:53:06
Postat av: Osund

Jortan!! Jag tackar, bockar och lyfter på hatten med en elegant gest! hahahaha

Och du Lucidor... den HÄR gången kommer mina framgångar att hålla i sig.

Det finns inget tänkande som önsketänkande.

2005-11-06 @ 23:52:47
Postat av: jortan

Ja eller det finns inget starkare bevis än sina egna fördommar, enligt cassel iallafall.

2005-11-07 @ 16:40:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits