Meteor

Jag försöker ibland att bli rasist. Det är skitsvårt för jag är kåt på alla tjejer oavsett färg. Turligt nog så gör jag inget sexuellt med någon av dom, det borde underlätta min strävan att bli en fullfjädrad rasist.

Livet måste gå vidare och det gör det varesej man vill eller inte.... eller om man Verkligen inte vill så kan man ju fixa och trixa lite. Gör inte det.

Jag budade 1020 000 på en lägenhet som är 28 kvm igår och förlorade. Någon skåning med rika föräldrar tyckte tydligen att det var en bra idé att betala mer än så så jag "förlorade" den budgivningen.

Idag är det möjligt att jag jobbade övertid för sista gången på ett tag. Det känns bra men då blir man inte rik. Är man rik så försvinner en massa problem här i livet.

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Du kanske ska vara glad att du förlorade den budgivningen. Flytta till Uppsala vettja, då får du något större och centralt för de pengarna. Och det är ju typ skitnära till Sthlm! eh ;)

2005-11-24 @ 09:37:18
Postat av: Osund

Rika är inte alltid lyckligast. Se på min far t.ex. NEJ flytta inte till Uppsala, då ses vi ju ALDRIG...hmmmmm....

2005-11-24 @ 10:03:37
Postat av: Jortan

Jag tycker att du ska hämnas på skåningarna. Åk dit och lägg överbud på deras lägenheter.

2005-11-24 @ 16:39:40
Postat av: fjanan

uppsala är en obehaglig stad.militärcyklar,rödtjut och overaller så långt ögat kann nå...finkuktur?

2005-11-25 @ 23:00:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits