osåvare

Ikväll tittar jag på Richard Pryor och tänker på lite olika grejer .

Om en vecka så ska det här hysteriska jobbandet vara över för då ska butikerna öppna för julförsäljning. Det blir skönt att få ett liv men jag kommer säkert sakna lönechecken sen den 25:e januari.

På fredag är det utgång med kappahlfolket jag hoppas innerligt att jag inte havererar, men den risken är väldigt stor efter allt jobbande och sen supande. Tänk om jag gör som i lördags och tappar tålamodet på folk som inte gjort mig nåt. Jag kommer betee mig som Chritster Pettersson om jag inte dricker med måtta.

Snart är det sovdags igen.

Inatt vaknade jag och skulle springa och pinka, då trampade jag på mitt skärp som låg med piggen uppåt. Det gjorde ont som fan och nu kan jag inte gå på den högra hälen. Jag ser ut som en krigsskadad stofil i gångstilen.

Kommentarer:
Postat av: TH

Jag hoppas innerligt att du havererar och sedan berättar om allt som du kommer ihåg här på bloggen.

Om du inte havererar så tycker jag att du ska lära känna minst 12 kappahltjejer och deras närmsta kompisar. Sen har vi fest med dom.

2005-11-16 @ 22:07:46
Postat av: TH

När jag skriver fest menar jag såklart "inlåsta i ett rum med dom, avskila från omvärlden så att vi kan lära känna dom på ett sätt som vi vill men inte dom".

2005-11-16 @ 22:12:13
Postat av: Osund

Jag instämmer med TH om havereringen. Det hade blivit ett strålande humoristiskt inlägg!!
Angående att du går som en krigsskadad stofil... Jag tror att du går som en Comptongangster.

2005-11-16 @ 22:29:12
Postat av: Björn

Att vara tvungen å pinka mitt i natten blir vanligare med stigande ålder... precis som tunnhårighet och impotens.

2005-11-16 @ 22:45:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits