Snökaos

Nu är det snökaos i stockholm och jag kom till jobbet 2 timmar för sent i morse. Jag gillar det mesta som är vitt och mysigt, som snö, den vita mannens kamp mot sionismen, kokain är också bra. Men snö kan betyda problem tyvärr.

http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,733415,00.html

Här berättas det om killar som är oskulder. Vad hände med tjejerna i statistiken? Kommer den undersökningen senare eller är det så att även passiva och blyga tjejer får till det till skillnad från killar och att detta problem inte finns för tjejerna?

Nu har natten börjat krypa fram över betonghusen här, det är snart dags att gå till sängs och låta sömnen tynga mina ögon. Kanske jag drömmer om nåt roligt eller kanske inte. Sanningen är ju ändå den samma när jag vaknar här i ensamhetens mörka och smutsiga alkov.

Kommentarer:
Postat av: Osund

Sa inte sanningsorganet Aftonbladet att av svenska män mellan arton och sextifyra så är 5 procent oskulder medan samma siffra för kvinnor var 4%. Har för mig att det var så..

2005-11-28 @ 23:21:52
Postat av: Lucidor

Jo så stod det min käre vän. men det är roligare att ifågasätta grejer man inte har koll på och vara påpluggad med faktafel i debatten.

2005-11-29 @ 06:05:27
Postat av: Anonym

Tack för in en intressant syn på livet, du verkar ha samma trevliga inställning som jag till den här gåvan vi så många fått(även om varje människa är unik och fin på sitt sätt). Rekommenderar dcok en flesh light om du ska hålla på i samma rikning länge. Kram Gebring

2006-02-22 @ 22:51:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits