8 minuter

Jag åker tyvärr bil till jobbet och ställer mig snällt inom min markering
och är noga med att tänka att det är en 3-timmarsparkering
Mitt jobb jag sköter, jag sliter och nöter, svett min panna blöter
jag glömmer bort min bil och får parkeringsböter
att ge böter på halvtomma parkeringsdäck kan inte vara rätt
men om dom vill hetsa mig till våldsbrott så gör dom på rätt sätt
10:00 gick min tid ut, 10:08 fick jag en bot
är det konstigt att parkeringsvakter får leva under hot?
På måndag är jag beväpnad med mitt sinne monstruöst
får jag då en bot kommer ett barn bli föräldralöst
horan till parkeringsvakt får suga på min pistol och jag njuter
hon gråter och suger, jag skrattar och väntar 8 minuter innan jag skjuter


Om du blir våldtagen i en bil så kan du ge dig fan på att du får parkeringsvakter hinner bötfälla din parkering innan polisen kommer.

2 dagar i rad á 200 kronor styck, det blir 400 kronor sammanlagt. Någon på carpark kan unna sig ett extra glas likör i helgen.

Kommentarer:
Postat av: TH

Parkeringsvakter borde fan enbart syssla med att bötfälla bilar som står på sådant sätt att de utsätter övriga trafikanter i fara.

På samma sätt som tullen borde satsa helhjärtat på att stoppa införsel av knark och kvinnohandel. Och sluta bry sig om privatpersoners spritintag inklusive s.k. Internetsprit.

Jävla kiss.

2005-10-14 @ 23:52:58
Postat av: Nirre the fuckface

tänkte bara komma förbi o berätta att jag har fått P-vaktsutbildningen från jobbet, hann inte läsa vad du skrev men får göra det imorgon =D skitkul att jobba med...

2005-10-15 @ 04:29:18
Postat av: Johanna

Du får sätta mobilen på alarm eller något så du kommer ihåg bilfan, värdelöst att slänga pengar på sånt där ;) I övrigt håller jag med TH, trafikfaror borde helt klart vara högsta prioritet. En bil i en ruta är ju harmlös. Och Nirre, du bör nog sova med ett vapen under kudden om du ska jobba med sånt.

2005-10-15 @ 11:39:10
Postat av: Jortan

Ställer man bilen fel får man fan skylla sig själv. Är du så jävla dum att du glömmer bilen i 8 minuter så får du stå ditt kast. Nog om detta ska du ut ikväll eller ska du vara hemma och bitter?

2005-10-15 @ 13:02:48
Postat av: Nirre the parkingguard

Postat av: Jortan
Ställer man bilen fel får man fan skylla sig själv. Är du så jävla dum att du glömmer bilen i 8 minuter så får du stå ditt kast. Nog om detta ska du ut ikväll eller ska du vara hemma och bitter?

LOL! håller med jortan till 100%!

2005-10-22 @ 09:38:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits