Armageddon

Jag är övertygad om att slutet är nära. Det finns inget som tyder på motsatsen.
Fittnyllen glider runt i sverige och är glada över att vi har en sån Brittsommar och tycker att vi har haft "tur". Folk som säger såna saker borde dras ut i skogen och bindas fast utan kläder i ett par dygn.
Samma "tur" hade New Orleans för inte så länge sen. Det svalkande havet kom bokstavligen fram till dörren. Man behövde inte gå många steg för att få sig ett skönt dopp!
Anledningen till att moder jord är sjuk är till stor del bilarna. En bil är för jorden vad en aidssmittad cell är för människan.
Och hur flydde folk från Katrina då? Jo med bil!

Där har vi människans tänkande i ett nötskal.

Men så länge vi kan ise att vi tänkt fel så finns det en gnutta hopp. Jag samtalade med en kompis på msn nyss om en tjej som han är kär i. Hon vill träffa honom och fika i veckan:




Stefan - http://lucidor.blogg.se/ säger:

jasså du är lite kär i henne va?

badger säger:

hehehe...nej, kom just på hur patetiskt det lät...bara för man ska fika med en brud så måste man sätta henne

så tänker inte brudar...dom vill vara kompisar och skit

Stefan - http://lucidor.blogg.se/ säger:

japp hon vill ha dig som kompis. En sån hon kan gråta för och berätta att hon aldrig träffar några "schyssta killar"

badger säger:

sant...jag kommer nog skita i att träffa henne.....hon kan dra åt helvete


 

Kommentarer:
Postat av: aries

kör mer bil än vad du redan gör, så kan du hjälpa till att uppfylla din profetia.

2005-10-11 @ 18:17:46
Postat av: Jortan

ja, så knasigt människor beter sig ibland. Att man tar sin bil när en orkan är på väg mot ens hus är ju väldigt konstigt. Själv skulle jag krypa baklänges.

Simma lungt, vi Hertz

2005-10-11 @ 21:54:14
Postat av: Johanna

Lura inte i dina vänner sånt där, han kanske missar en asbra tjej. Man vet aldrig så noga i förväg :)

2005-10-12 @ 10:04:13
Postat av: Johanna

Lura inte i dina vänner sånt där. Han kanske missar en asbra tjej om han lyssnar på dig. Man kan aldrig så noga veta i förväg :)

2005-10-12 @ 10:07:29
Postat av: Johanna

Lura inte i dina vänner sånt där. Han kanske missar en asbra tjej om han lyssnar på dig. Man kan aldrig så noga veta, man måste våga chansa lite :)

2005-10-12 @ 10:08:10
Postat av: Johanna

Ojdå, trodde inte de första gick iväg. Var inte meningen att tjata. Så kan d gå ;)Nu har du lite olika formuleringar på vad jag mena iaf hehe

2005-10-12 @ 10:15:28
Postat av: Johanna

Man ska lura sina vänner.

2005-10-12 @ 18:11:15
Postat av: Fitt-Nirre

Fika med en tjej=hela inne Go claejs!

2005-10-13 @ 20:06:11
Postat av: Anonym

Alltså..nu känns det lite som om ni missuppfattat en del...Fika kan faktiskt betyda att hon är intresserad...

Postat av: Grumpy

jag tror tjejer vill fika för att få 1a dejten avklarad så fort som möjligt, något man lätt gör med en fika... då kan de knulla med gott samvete på 2a dejten. Jag e en gentleman, jag väntar till 2a dejten ....ibland. Jag har även väntat till tredje en gång, har jag inte fått nåt på 3e så lägger jag ned. Alltså om en tjej vill fika så vill hon även knulla... varför ska man annars fika? en tjej vill inte fika för att hon vill ha killkompisar... hon vill bara ha stock helt enkelt. Ps: jag ska få mig ett knull i kväll, på 1a och sista dejten :D Ikväll ska jag inte vara en gentleman. jag e för övrigt full... och snackar en massa, självklart kommer jag inte få knulla.

2005-10-14 @ 19:24:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits