Chickflick

Jag sitter och kollar på notting hill, det är en tjejfilm med Julia Roberts. Jag gillar den faktiskt, det är skönt med filmer utan machoaction ibland.
jag funderar ibland på hur det skulle vara att vara tjej. Det måste vara skitskönt att bara ägna sig åt att banta och stanna hemma på vardagar och få knulla utan att röra ett finger på helgerna.

jag har fått min brist på censur av min far och min långsinthet av min mor tror jag.

Tjejfilm fladdrar på skärmen
Stefan kavlar upp ärmen
och tar en tugga schweizernöt
och njuter av choklad så söt


Kommentarer:
Postat av: Maraja

Hm...du får det att låta så lätt att vara tjej!

2005-10-30 @ 23:41:32
Postat av: jortan

Kan du nämna något mer du fått av din far?

2005-10-31 @ 16:12:46
Postat av: jortan

Måste faktiskt erkänna att jag smygkollade på "Notting hill" jag med. Dock såg jag "Alien vs Predator" på söndag så det jämnar ut sig, ingen skedd.

2005-10-31 @ 16:23:20
Postat av: Osund

Vem är den här Jortan egentligen? Nu måste jag nästan revidera min teori om att det är en tjej.

2005-11-01 @ 00:00:40
Postat av: Jortan

Osund: Du flåsar mig tätt i nacken. Jag brukar sitta utanför ditt hus med kikare och "staffetpinne".

2005-11-01 @ 18:35:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits