Ge mig fågelinfluensan

Jag sitter som vanligt och tittar på TV nu när jag är ledig och får höra om fågelinfluensan och flodvågor i Mexiko och krig runtom i världen. Bla bla bla
men inte en enda nyhetssändning tar upp MINA problem.

Om dom börjar arbeta med problem som penisförkrympftning, fritidsapati och bostadskostnaderna så skulle jag kunna ta mig en fågelinfluensa då och då.
Jag tror iof att jag redan haft den, för alla fjädrar har trillat av och jag har tappat flygförmågan. Jag är mer rädd för M.Ä.N.N.I.S.K.O.I.N.F.L.U.E.N.S.A.N.



Kommentarer:
Postat av: Osund

Mathias Ösund, känd från poeter.se, rasar över djuraffären som sålde en grön undulat till honom.
"köp en grön undulat så har den störst chans att klara sig i naturen när den rymmer."
sa djuraffärens ansvarige vid köpet.


Larmrapport

min undulat är alldeles grön

den skiter på sig jämt och ständigt

FÅGELINFLUENSA!

2005-10-22 @ 23:55:42
Postat av: Jortan

Vem fan bryr sig om fågelinfluensan. Jag skiter väll i om några pipifåglar stryker med. "till Osund" Är man så dum så man köper en fågel får man väll skylla sig skälv och inte sitta här och gnälla.

2005-10-24 @ 20:39:46
Postat av: Människoälskaren

Hurru! Nu är det dax att vakna ur din lilla ensamma bubbla.. VADDÅ: "Jag är mer rädd för M.Ä.N.N.I.S.K.O.I.N.F.L.U.E.N.S.A.N."
Kolla in den inte så balla filmen Broken Flowers.. Det är du om 40 år.. Ta fram en nål och stick hål på bubblan för fan och lev bland oss alla andra, så slipper du bli som Bill Murray!!

2005-10-25 @ 12:23:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits