helgen som varit

Gissa om jag har varit full 0, 1 eller 2 dagar i rad.

I fredags var jag hemma hos Matte Osund, mycket mer behövs inte sägas.
Igår var jag, Martin, Nirre och Robert ute. Jag drack en halvliter gin och 2 öl på förfesten. Nirre slog en snubbe på käften på krogen och nu ligger han och spyr på toaletten.
idag är det söndag som är guds dag. Imorgon är det måndag. Det är fan jämt måndag.

Jag har ett aktivt sexliv med mig själv. Jag ska snart hem och smeka mig själv och känna mig älskad.

puss på mig.



Kommentarer:
Postat av: Teresa

hahahahahahaaa
det låter ju skit bra;)
du e fan sjuk mannen!

2005-10-16 @ 14:59:41
Postat av: Jortan

Jag tyckte Nirre hade en jävla höger. Han kör sin gamla vanliga rallarsvingar, det har inte förändrats. Doch måste han jobba lite med balansen. Han föll ju som vi såg väldigt fort vilket fick mindre bra konsekvenser. Jag hoppas att blåmärket lägger sig snart så han kan vara tllbaka på banan.


/Jortan

2005-10-16 @ 17:40:08
Postat av: Lucidor

Ja Marra jag håller med dig. han måste jobba mer med fotarbetet och hålla garden uppe. Sen är han nog redo för barfightsäsongen 06.

2005-10-16 @ 20:06:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits