Dikt och knep och knåp

Dikt om höst och andra dumheter som man ska undvika:

Jäklar vad det är skönt att det är höst
med en tryckande ångest i mitt bröst
löven ändrar färg och dagarna blir kortare
jag vill donera min ryggmärg så jag dör fortare
jag ser svampar i skogen där jag brukar promenera
jag äter flugsvamp i hopp om att överdosera
hösten följer sitt gamla romantiska mönster
men själv vill jag frysa ihjäl så jag sover med öppet fönster
röda, gula och gröna löv samspelar underbart
snart finns det flest röda... när jag har laddat klart.

Finn 3 könsord:
Nu ska jag göra tonfiskröra till min macka som jag ska ha till morgonfikat imorgon. Först var det bestämt att Cassel skulle göra två mackor tills imorgon och att jag skulle göra två tills på fredag men det blev ändrade planer då vi inte vet om vi kommer fika samtidigt och / eller på samma ställen imorgon. Fitta. Morgonfikat är en trevlig stund på dagen, man kommer liksom igång och vaknar till. Lunchen är också bra för då kan man koppla av i en hel timme. Horknullare. Vi har ätit flera gånger på Sawadee bakom kungshallarna, där är det prisvärt och gott. Det rekomenderas till alla som gillar asiatisk mat. Bögkuk. Nu är det som sagt dags att bre iordning en macka.
Kärlek till er alla och kom ihåg att glada människor är det värsta som finns.



Kommentarer:
Postat av: Maraja

Määä...glada människor är väl fint?!

2005-09-28 @ 21:07:10
Postat av: Jortan

Efter en timmes letande fann jag 2 könsord fitta och bögkuk. Ett tredje könsord kan jag ej finna, men jag vet hur det är ibland kan sådana försvinna.

2005-09-29 @ 22:20:38
Postat av: Anonym

Alla vet att en horknullare har kuk, såvida bruden inte knullar med en manlig hora.

2005-09-29 @ 22:50:33
Postat av: Björn

...jortan! könsord nr. 3 är.... tonfiskröra.. ett fruktansvärt ord som jag aldrig vill höra eller läsa igen

2005-10-01 @ 12:10:28
Postat av: Jortan

OK, nu fattar jag fisk och röra ja ja jag hajar ;-)

2005-10-02 @ 19:33:39
Postat av: osund

Björns kommentar alltså ahahahahaha

2005-10-04 @ 02:56:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits