Frågor till er alla

Fråga till vegeterianen: Varför käka sojabiff när det finns biff? 
Det är godare och går snabbare att säga.

Fråga till den lesbiska: Varför använda dildo när det finns kuk?
Kukar finns det alltid för mycket av i världen. Nyttja dom för fan!
vad skulle ni säga om jag satt och surfade på en dator som gick på miljöfarliga batterier istället för att koppla in den i väggen?

Fråga till idioter: Varför köpa ramlösa och dylikt när det finns vatten i kran?
Det är som att gå runt mitt i friska luften och andas med syrgastuber.

Fråga till bögen: Varför?

Fråga till stockholms bilister: Hur mycket dyrare måste bensinen bli för att ni ska lämna bilen hemma? Om svaret är tusen kronor litern så ska jag personligen se till att det blir så dyrt så jag slipper se alla idiotiska bilköer dag ut och dag in.



Kommentarer:
Postat av: TH

Får man åka motorcykel?

2005-09-07 @ 22:40:55
Postat av: Adebisi

Fråga till Sterre C: Skulle inte kön vara mindre om DU lämnade bilen hemma?
*klirr klirr*

2005-09-07 @ 23:18:48
Postat av: Lucidor

Svar till Nutte: Jo det skulle den, men jag måste ha bil i jobbet då man åker runt en massa. Har svårt att tro att alla behöver det dock.

2005-09-08 @ 09:55:55
Postat av: TH

Haha! Touché nuttdawg!

2005-09-08 @ 16:58:49
Postat av: matteosund

sant, köpa vatten för T.R.E.T.T.I.O kr litern som dessutom är äckligare. Mongon är vad dom är. Tretti spänn är en halvliter öl på Carmen om man lämnar en kr i dricks.

2005-09-08 @ 22:15:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits