Grått

Jag har ett tungt bröst ikväll.
Det verkar som att förkylningen är på väg tillbaks igen. Jag hatar början av hösten, det är kallt och varmt om vartannat och man svettas och fryser om vartannat. Oktober är bättre än september för då får vi den här svenska härliga gråheten som håller solen borta fram tills i mars.
jag längtar till de stadiga 10-graderna för då kan man klä sig därefter utan att ångra sig 20 ggr efter att man har gått ut. Ibland är man stolt över att vara svensk.
Svenska flaggan borde inte vara blågul utan grå. Grå är den svenskaste färgen som finns.
Kolla vad det är för folk som styr det här landet.. grått folk.
Kolla vilken färg himlen alltid har i sverige.. grå.
Kolla människornas uppsyn som du går förbi på trottoaren..grå.


Jag har förhoppningar och drömmar att krossa, och har därför inte tid att skriva nåt mer nu.

/Stefan




Kommentarer:
Postat av: Johanna

Håll ut, snart är din favorit årstid här! Föresten märker du av vädret över huvudtaget, du jobbar väl mest hela tiden?

2005-09-06 @ 10:07:04
Postat av: Särskrivningspolisen

Favoritårstid heter det!

2005-09-06 @ 12:00:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits