my cherie amour

Imorgon är det måndag för mig och fredag för de flesta andra. Jag ska börja jobba imorgon är tanken för jag ska vara frisk då.

Alice Cooper och Stevie Wonder har fått vara mitt sällskap denna sjukligt ensamma och långtråkiga kvällen. Jag tog en promenad ut i höstmörkret och lyssnade på min freestyle och vandrade upp och ner förortens övergivna gator. Det var en vindstilla kväll ikväll, jag kände doften av asfalt och gräs där jag vandrade och vid ett tillfälle kände jag doften av blod!
Jag tittade ner och såg att mitt eget hjärta hade trillat ut ur mitt bröst och låg där naket på marken och skrek:
-Trampa på mig då din Fitta!

hehe nä det där är inte en sann historia.

Undrar om jag kommer kunna somna ikväll, jag har ju sovit så mycket på senaste tiden. Jag övar mig inför att vara död intalar jag mig själv.

Jag ska kapa av mig högerarmen. På så sätt kommer jag lära mig att runka med vänstern och då kommer min vänsterarm bli stark som fan. Och då ska jag bryta arm med vänstern på elitnivå och bli den starkaste vänstermannen i världen. Som Stalin var på sin tid. Jag älskar Stalin.

Stalin.

Jag ska byta ut min tandborste mot en laddad Mack 10 också. På så sätt behöver man bara borsta tänderna en gång per liv. Pepsodent kan dra åt helvete, jag har Pistol.
Då kan jag stå i min coolaste gangsterpose och kolla in min karies i spegeln och säga som Dr.Dre:

I have a problemsolver
and i call it revolver

PANG!!
*gurgel, gurgel*
*Spotta*





Kommentarer:
Postat av: matteosund

You always sleep cuz sleep is the cousin of death

2005-09-08 @ 22:17:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits