På promenad

Ikväll tog jag en fettbrännarpromenad med Lindberg och Tobbe. Vi gick till Ica Maxi där jag fick köpa ut 3 arraksbollar och lite lösgodis till Lindberg. Vi tog en arraksboll var och var tjockare än någonsin.
Sen gick vi och snackade skit om alla inflyttade skåningar som fått lägenheter i stan av sina pappor och som åker bil och skapar bilköer. Sen åkte jag och Lindberg bil hem till skarpövägen där vi båda hatar att bo.
Snart ska jag somna i den mörka ensamheten och gå upp om en kvart och jobba.

Livet är bara en sjukdom som man ska försöka överleva så gott det går. Men hur många stadsjeepar och digitalkameror man än äger så kommer man sluta som ett ensamt och ruttet lik nere i jorden och inte en jävel kommer bry sig om det.

Jag är inte less, jag är bara medveten om verkligheten.



Kommentarer:
Postat av: Jortan

Varför hatar du Skarpö? Det ligger ju nära till centan och rödalängan.

Simma lungt/ Marra R

2005-09-27 @ 18:30:49
Postat av: osund

min polare Per sa en kul sak: "Jag har aldrig roligt, jag väntar på döden"
Då tänkte jag på dig.

2005-10-04 @ 02:54:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits